14 октомври 2011 г.

Торти

Моето приключение с тортите започна за и заради моят син. Когато наближи денят, в който той навърши 6 месеца аз реших, че искам да отбележим това събитие с торта. Не помня защо реших, че искам аз да я направя, но влязох в интернет и потърсих нещо, което да не е сложно, но пък красиво.
И така всичко започна с това:













Заради него!


















И тъй като всичко беше много аматьорско, тези калинка и пеперуда които виждате направих с остатъците от "официалната" торта.  Защото кой да се сети, че когато правиш кубчета ще е по лесно да изпечеш правоъгълни блатове, вместо кръгли. :)
Втората торта, която направих беше изненада за една позната, която посрещна половин годинката на дъщеря си в болница, защото малката беше болна.











"Апетита идва с яденето" казват, така се получи и при мен. Торта за различни поводи на близките ми, след това на приятелите ми, в последствие и на познати, и не познати.
Зад всяка торта има история, за съжаление е невъзможно да напиша всяка една от тях, защото са твърде много. Ще публикувам всички направени от мен торти до сега, за предстоящите ще споделям с вас историите им.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Искате да споделите нещо? Направете го!