19 октомври 2011 г.

Яйчена салата "Ира"

Представям ви една любима на приятелките ми салата. Аз на своя страна научих рецептата от моята кума Ира, благодаря ти Ирка! Много лесна, вкусна, бърза и винаги жънеща успех сред опиталите я салата. 

 Продуктите на кратко:


Сварени яйца
Сиерене
Майонеза
Кисело мляко
Сол, бял (черен) пипер
Чесън (по желание)
 Намачкваме яйцата и сиренето с помощта на вилица. Прибавяме майонеза и кисело мляко, както и подправките. За почитателите на чесъна, пресован такъв придава изключително приятен вкус.
Бон апети!

2 коментара:

  1. И определено най-доброто сиренце,ДИДЕ! :))
    Целувки и от мен Хриси! Сигурна съм,че ще имаш успех, защото следя всяка твоя рецепта.. и не само я следя, но и я прилагам в кухнята си! Още веднъж, ЦЕЛУВКИ от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти мила! Знам, че уважаваш рецептите ми и се чувствам много поласкана от този факт! Целувка и за теб!

    ОтговорИзтриване

Искате да споделите нещо? Направете го!